For at styrke selskabets strategiske eksekveringskraft på det digitale og kommercielle felt, søger vi et  bestyrelsesmedlem, der besidder kompetencer inden for dette område.

Vores nye bestyrelsesmedlem vil få særligt ansvar for, at vi får udviklet branding, e-commerce og vores kompetencer i at skabe værdi med data, så vi kan eksekvere vores strategi til gavn for området og byen Silkeborg.

Nøgleopgaver (styrkelse af bestyrelsen i  at støtte organisationen på følgende områder):

  • Strategisk og taktisk ansvar for marketingaktiviteter og – mix
  • Content strategi – SoMe
  • Udvælgelse af partner på branding og content
  • Identificere målgrupper og værditilbud
  • Identificere hvilke kapabiliteter vi skal opdyrke for at skabe værdi på min. 2 mio. kr. inden for de næste tre år på digitale platforme
  • Ansvarlig for e-commerce
  • Ansvarlig for eller udførende i relation til branding


Profil:

  • Naturlig og grundlæggende indsigt i SEO, SEM, UX mm.
  • Tænker brugeroplevelse – udefra og ind-mind-set
  • Brænder for at ligge lag på lag
  • Udviklings- og procesorienteret
  • Platformsindsigt
  • Relations skabende og nysgerrig


Hvad er der i det for dig?

  • Du får syn for præstationerne sker og at resultaterne skabes
  • Du indgår i en bestyrelse der lever for udviklingsprojektet – området og byens kvindeligahold
  • Du får erfaring i et elitepræget miljø, hvor din faglighed får bygget på fra sportsverdenen
  • Din ”måske” første bestyrelsespost, hvor du er anmeldt hos Erhvervsstyrelsen
  • Bestyrelsesposten er ulønnet, men du får mulighed for at deltage i Silkeborg-Voels forskellige arrangementer
  • Arbejdsmængde – forberedelse og deltagelse i 10 årlige bestyrelsesmøder af ca. 2 timers varighed

Er ovenstående interessant for dig, kan du rette henvendelse til bestyrelsesformand Mogens Steffensen via ledelse@silkeborgvoel.dk eller 20401554

 

 

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com