I en tid hvor vi alle i sportens verden kæmper en indædt kamp for at få enderne til at hænge sammen, har bestyrelsen og direktionen i Silkeborg-Voel valgt at tage en strategisk vigtig ændring i forhold til at tilføre klubben nye muligheder.
Ud fra mantraet om, at man kan investere sig ud af udfordrende situationer, har Silkeborg-Voel med virkning fra 1. august ansat Per Rasmussen i en nyoprettet stilling som netværks- og salgschef.
”Vi har valgt at sige, at vi tror på, at skal vi bygge på vores eksisterende produkt, så der skal tilføres mere til vores forretningsmodel. Vi kæmper indenfor banen, men det udenfor banen får lige pludselig en ny betydning for os alle. Vi er i forvejen stolte over den store opbakning i lokalområdet, men vi har behov for at flytte fokus andre steder hen, såsom netværk, opstartsavis, og andre relevante nye produkter, som vi vender tilbage omkring”, siger direktør i Silkeborg-Voel Mikael Bak, der ser frem til at Per Rasmussen kommer til at indgå i administrationen.
Den nyansatte netværks- og salgschef, Per Rasmussen, siger selv følgende:
”Jeg glæder mig meget til at komme tilbage til sportens verden efter en periode hos Grauballe Bryghus, hvor harpiks blev udskiftet med den gode øl, og hvor vi opbyggede nye produkter målrettet B-T-B-markedet. Jeg har været rigtig glad for min tid hos Grauballe Bryghus, men må samtidigt også konstatere, at jeg savner sportens verden. Jeg kommer til en stærk organisation, hvor jeg kommer til at tilføre nye produkter herunder naturligvis netværk, men det stopper absolut ikke her”.
Både fra Per Rasmussen og Silkeborg-Voel skal der lyde en tak til Grauballe Bryghus, der har været medvirkende til at finde en god løsninger for alle involverede parter. Forhåbningen er, at der fremadrettet kan være et fortsat stærkt samarbejde mellem Silkeborg-Voel og Grauballe Bryghus, hvilket der allerede er god dialog omkring.
For yderligere kommentarer:
Direktør Mikael Bak 28575842
Netværks- og salgschef Per Rasmussen 20205880