Generelt for klubbens trænere:

• Kontoret planlægger kun hjemmekampe og kan ikke gøre noget ved udekampe. Der skal man have udebaneholdet til at flytte kampen.
  • Der kan frit ændres mellem lørdag/søndag inden for samme weekend uden modstanderaccept. (såfremt hallen er ledig)
  • Hverdagskampe ungdom placeres mellem kl. 18-20 og seniorkampe placeres mellem kl. 19-21 med mindre foreningerne er enige om et andet tidspunkt
  • Ingen kampe må placeres på datoer senere end sidste spillerunde og ingen kampe kan flyttes til et senere tidspunkt end otte dage før sidste spillerunde. (Kun 1 kamp i sidste uge)
  • Kampe på søndage kan flyttes til en hverdagsaften fra tirsdag til fredag i den foregående uge uden modstanderaccept. Eksempelvis en kamp oprindeligt placeret søndag d. 9/10 kan placeres mellem d. 4/10 og 9/10.
  • Af hensyn til dommerudgifter og påsætning af dommere, så bliver der som udgangspunkt planlagt således at U10 og U12 kampe afvikles tidligst på dagen, herefter U14, U16 og så fremdeles.

Generelt for udehold: