Håndboldlinjen på Silkeborg Efterskole er for alle, der brænder for håndbold og har lyst at udfordre sit talent.

Håndboldtræningen foregår i samarbejde mellem Silkeborg Efterskole og Silkeborg-Voel KFUM hvilket giver garanti for et passende træningsniveau til spillere på alle niveauer.

Træningen på håndboldlinjen varetages af cheftræneren på Silkeborg Efterskole. Alle spillere kan blive tilknyttet Silkeborg-Voel KFUM, og den vej igennem få adgang til kvalitets klubtræninger. Mange af skolens elever oplever et givtigt efterskoleår, hvor en målrettet håndbolduddannelse er kombineret med et efterskoleforløb med stort personligt udbytte.

De dygtigste spillere vil få muligheden for at indgå i “Akademi-træningen” der varetages af Silkeborg-Voel KFUM.

Som supplement til den regulære håndboldtræning kan træningen indeholde teori, styrketræning, anden formel fysisk træning og fælles idrætsoplevelser med skolens øvrige elever.

Elever på Silkeborg Efterskole har et stort fokus på deres tekniske og fysiske udvikling i en målrettet træningskultur, hvor der også er fokus på spillernes personlige udvikling igennem den mentale tilgang til spillet.

Som elev på håndboldlinjen på Silkeborg Efterskole er der mulighed for at spille håndbold i forskellige klubber og på forskellige niveauer i Silkeborg om eftermiddagen. Silkeborg Efterskole hjælper dig med at formidle kontakten til den ønskede klub.

Spørgsmål omkring kombinationen af håndbold og efterskolen kan rettes til:

Stig Bendtsen, Silkeborg-Voel KFUM.
Mail sb@silkeborgvoel.dk

Se mere på Silkeborg Efterskole.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com